fredag 16 mars 2012

Fredagkväll

Jag behöver efter förra inlägget få skriva om lite annat, så idag blir det två inlägg efter varann =)

Min sambo har övergivit mig för att titta på hockey med sin bror, helt okej för jag är inte så intresserad av hockeyn ;)

Istället har jag laddat med godis, sex and the city filmen och att bara surfa runt =)
Känner mig lite dränerad på energi efter den turbulenta veckan samt att jag fortfarande har tendens att må väldigt illa.
Ställde mig på vågen imorse och ser att jag inte gått upp något alls...
Så de där som säger då man läser om graviditet som säger "nu har du nog gått upp 2,5-4,5kg" de har fel då det gäller mig...
Men det kommer nog! Tydligen så gick min mamma ner också då hon var gravid, ja innan hon gick upp=)

Idag hade vi fått ett paket från Turkas med familj!
Det innehöll en jättefin "min första tid som mamma /pappa" bok, en påse med jättefin body, byxa, mössa och strumpor i och ett jättefint scrapkort som hon gjort!
Jag blev så glad att jag började gråta! (märkligt så lätt det är att gråta)
TACK snälla och omtänksamma!

Nej, nu ska jag se färdigt filmen och se om det inte är några wordfeudare som kommer igång =)

Hoppas DU har en riktig toppenhelg!!!

1 kommentar:

  1. Hoppas du har en toppen kväll med egentid och mys! kram!

    SvaraRadera