måndag 12 mars 2012

Måndag

Här kommer en gammal goding, en plus och minus lista!
Vi börjar med minuslistan;
  • Att börja må illa även på kvällstid och då man ska sova
  • Att leka tornado när man sover, alltså att snurra massor och inte kunna somna
  • Att inte klara av att känna massa lukter
  • Att vara så slut över att må illa så man inte orkar jobba
  • Att vara så slut och trött hela tiden
Men det är klart att så mycket minus ska vägas upp av massa plus:
  • HURRA för kolsyrat vatten!!! Loka och bonaqua, ni räddar mitt liv!!! Utan er hade jag nog blivit helt uttorkad, eftersom jag inte klarar av att behålla vanligt vatten
  • Jag dricker VÄLDIGT LITE läsk -hurra så bra!
  • Apelsinmarmelad, varför har jag inte ätit mer apelsinmarmelad tidigare?!
  • GLASS!!!!!

    Nej,men nu måste väl annat än ätbart komma på listan? ;)

  • wordfeud- jag bara älskar det spelet!
  • solen, att promenera i solen, att se solen!!!
  • Sambon- vet inte om jag behöver förtydliga det mer, då jag råkar ha världens finaste och bästa sambo
  • Jag har världens bästa jobb!!! Att arbeta i särskolan som lärare förgyller mitt liv! <3
  • Sista pluset är det pluset jag fick 20 januari ;)
Så där, nog tippar vågen mer åt positivt då man tar en paus från att tycka synd om sig själv =)

Hoppas DU har en riktigt fin måndag och att DIN pluslista också väger tyngst idag=)

2 kommentarer:

  1. Du har verkligen mycket att vara glad över.
    Jag tänker att varje gång något känns motigt, så tänk på vad du har inuti dig. Fantastiskt.
    Kram! :)

    SvaraRadera
  2. Min älskade kommentator! :D Hoppas det är bra med dig Önskar jag någon gång blir lika duktig som dig att kommentera och peppa andra!
    På något vis har jag blivit bortskämd och känner mig lite ensam och bortglömd då du inte kommenterar min blogg på några dagar. ;)

    Blev också otroligt sugen på loka när jag läste ditt inlägg. Måste köpa!
    Ha en bra kväll och fortsätt sprid glädje! kram

    SvaraRadera