måndag 9 januari 2012

Nystart -som alla andra?

Men jag känner mig mycket seriös och taggad, fällan är att inte tänka elaka tankar som "det har du varit förr och det håller aldrig"
utan att tänka snälla tankar som

  • TÄNK att jag gick promenad på min rast idag på jobbet! (-fast jag ville hellre gå till personalrummet)
  • TÄNK att en dag med viktväktarna ger så mycket energi och en känsla av att jag är snäll mot mig själv!
  • och TÄNK att jag förberett mellanmål till jobbet imorgon!

Passar även på i detta korta inlägg på att tacka FINA ASKURUM som gav mig tipset på mellanmålet: keso som blandas med kiwi och nötter -mmm
(fast jag hade inga nötter hemma, så det blir bara keso&kiwi)

Kör DU eller har DU en nystart 2012?

Hoppas DU har en riktigt bra start på v2!

2 kommentarer:

  1. Härligt att du är peppad! Det är det bästa :)
    Hoppas du kan hålla i den där peppen länge. Att vara snäll mot sig själv är fint :)

    SvaraRadera
  2. Det kommer du klara galant!! Du är minst lika envis som jag :-) Kesoblandningen lät god, men jag for nog nöja mig med keso då jag varken kan äta kiwi eller nötter :-/ Får väl prova mig fram till något som jag kan tipsa om :-)
    Hoppas vi kan ses snart för jag saknar er!
    Kraaam

    SvaraRadera