onsdag 18 januari 2012

Glädje

Tänk så mycket positiva ord kan stärka en!
Varför sprider man inte mer positiv energi med snälla ord till varandra?!
Det är ju faktiskt inte så svårt!

Det jag vill säga, är att jag loggade in här och innan kände jag verkligen inte att jag det har varit en av de bästa veckorna... Det har varit så tufft på så många sätt, men möttes av hela
8 KOMMENTARER med vänliga, positiva ord!

Jag blir så varm i hjärtat!
Och mer positivt är det ju att jag nu känner att jag måste gå på gympan imorgon bara så jag får behålla den här känslan av att jag verkligen har bestämt mig,
att det är på riktigt denna gång och att jag inte ska ge upp och att jag genom att fortsätta hålla i träningen gör ett aktivt val, ett val att få vara stolt över mig själv =)

Ännu mer
sporrad blir jag ju när jag läser i ERA bloggar hur ni motionerar och står i,
det kanske finns en sanning i begreppet "tillsammans är vi starka" (försökte leta vem som myntade det begreppet, blev inte klokare så jag lånar det iaf ;)
SÅ dagens inlägg är alltså ETT STORT TACK till er alla för att ni inspirerar, hejar och kommenterar!
(säg blev det inte en smula töntigt nu när det fick något slags halvrim på slutet? ;) )

2 kommentarer:

  1. Ja tänk vad härligt det vore om fler var givmilda med positiva ord både i nätvärden och i riktiga livet. Jag försöker så ofta jag kan, det var mitt nyårslöfte förra året. Ett hej eller en vänlig gest kanske gör en annan människas dag.
    Jag blir verkligen glad av dina peppande fina ord du skriver till mig, vissa dagar gör det min dag :)

    SvaraRadera
  2. Nej det är du som ska ha tack för att du är som du är! Nu känner jag ju inte dig mer än via bloggarna men du verkar så härlig, omtänksam och du bryr dig om folk på riktigt! Blir alltid så glad av dina kommentarer. Fortsätt att vara den du är. Du gillar änglar såg jag i tidigare inlägg, det måste vara för att du är en ängel! ;)

    Ta hand om dig!

    SvaraRadera