torsdag 12 januari 2012

Lite extra nöjd

Jag kommer inte ihåg, men jag skrev till någon i kommentar på en blogg att man ska vara extra stolt när man genomför ett motionspass som man inte alls varit sugen att göra.
Så jag känner mig lite extra nöjd nu, när jag precis duschat efter gympapasset.
Jag kom alltså iväg trots att jag var osugen och sugen ;)

Nu blir det lite frukt, lite mer vatten, lite softa innan det är dags att krypa ner i sängen för att ladda inför fredagen,
Det är skönt att det är fredag imorgon -har VERKLIGEN känt mig JÄTTETRÖTT denna vecka så det är skönt att arbetsveckan slut, förhoppningsvis kommer rutinerna igång så att nästa vecka blir lättare =)

I helgen blir det härligt, då ska vi fira min pappa som fyller år och även passa på att träffa fler i familjen!
Det känns nice =)

Frågan är bara om jag klarar det som brukar fälla mig, points+helg...
Det är ju då jag brukar fuska eller "slinta"....Inte orka hålla...

Hur var det nu, inte fokusera på negativt och tidigare misslyckanden utan tänka
TÄNK att jag tränat två gympapass denna vecka OCH gått på två lunchpromenader.
TÄNK att jag dessutom kommer att ha ätit fisk 3ggr -måste vara ett rekord! =)

Hoppas DU tänker positivt och har en härlig torsdagskväll!

2 kommentarer:

  1. Verkligen kanon gjort av dig att sticka och träna trots ingen motivation, men visst känns det kanon skönt nu :) läste i en blogg någon stans i dagarna att en promenad varje dag (tror det var 40min) motsvarar 3 styrkepass på gymmet.. då har du avverkat iaf ett styrkepass :)

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Skönt nu efteråt va :)

    SvaraRadera