söndag 22 januari 2012

Idag är det 30årsfest,igen:-)

Idag,ganska snart tom så får vi gäster:-)
Det är en del av sambons släkt som kommer hit,eftersom vi åkte till Thailand när han fyllde så ville de fira honom och då blev det först idag eftersom det varit jul och fullt upp.:-)
Vi bjuder på smörgåstårta och om jag får säga det själv tycker jag den blev riktigt fin:-D

Mår inte så mycket bättre men får bita ihop över kalaset iaf... Frågan är om jag kommer att komma iväg till jobbet imorgon:-(
Ni får hålla tummarna att jag på något mirakulöst sätt blir superbra tills imorgon!

Hoppas du har en riktigt bra söndag!!!


3 kommentarer:

  1. Åh va gott...jag vill med ha smörgåstårta, inte så att ni har lite över och kan skicka en bit till mig? ;)

    Jättefin var den, har du gjort den själv? Jätteduktigt!! Hoppas du mådde bättre idag och kom iväg till jobbet...!!

    SvaraRadera
  2. Jättefin!!
    Färska räkor är sååå gott;)

    SvaraRadera
  3. Men åååååå så god den ser ut! Vill också ha en bit!

    SvaraRadera