söndag 8 januari 2012

Bio -lördagslyx!

Ja, igår slog vi på stort och åkte iväg på bio på kvällskvisten.
Restaurangbesök och bio -det känns verkligen som en riktig LYX-lördag.
Vi såg:

"I en framtid där åldrande inte längre existerar har livslängd blivit en lyx och tid den främsta handelsvaran. De rika kan köpa sig till nästintill evigt liv medan de fattiga kämpar, stjäl och tigger sig till extra dagar, månader och år."
(bild och text hämtad från
http://www.sf.se/filmer/In-Time/)

OTROLIGT BRA FILM!
Så himla spännande och tänkvärd, klart klart sevärd!
Kan inte kommaihåg sist jag hoppade till i stolen, grät en skvätt och fällde tanken
"jag orkar inte, jag reser mig och går om det nu..."
Men mer kan jag inte säga, för då avslöjar jag för mycket -istället säger jag : Se den! =)


2 kommentarer:

  1. Härlig lördag! Har sett trailers om filmen och är rätt sugen på att se den. Vem vet nästa lördag kanske det är jag och min make som får lördagslyxa :)

    SvaraRadera
  2. Å den vill jag också se! :D

    SvaraRadera