måndag 3 mars 2014

Yes!!

Nu fick jag den skjutsen jag behöver för att orka fortsätta, jag vet att det borde räknas mer att jag verkligen mår bra i kroppen av att följa viktväktarna (ja,bortsett från dotterns förkylning som verkar hoppat på mig)
Men då vågen visade minus 1,3kg imorse, då känner jag bara Yes!!! Hårt arbete lönar sig;-)

För visst är det svårt emellanåt, men lite underlättar det att sambon å jag bestämt att minska godisätandet. I år har vi bara ätit godis två gånger och det är en stor bedrift för denna godisråtta, men ärligt så saknar jag inte godiset så mycket som jag trodde att jag skulle göra...

Men när det blir svårt så får man se till att försöka kommaihåg känslan jag fick imorse när jag stod på vågen och såg 75,8!
Nu är det inte långt till 73 som jag vägde innan graviditeten, det är närmare målvikten på 70.
Fokus nu blir alltså att ta behålla kosten-skriva å räkna, ta tag i motionen å hitta balans i nya jobbet så jag inte stressar för mycket igen...
Tre recept på framgång?

Sköt om er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar