måndag 24 mars 2014

Underbar helg!

Jag har haft mina systrar på besök i helgen och i lördags övertalades jag att gå ut, det var lite mycket folk för min smak men oj vad kul jag hade.
Bilden tog en av systrarna, men killen som trängde sig med i bakgrunden är ingen vi känner...
Det var riktigt roligt att komma ut och dansa,men jag var riktigt seg igår, jag kände mig riktigt gammal;-)
Tack älskade systrar!!!!

Så åkte syster J hem som sovit kvar i helgen och det blev till att ta tag i köket å tvätten.
Grejomanen och jag hann också med att spendera en timme i lekparken, mestadels i sandlådan där hon grävde och grävde:-)
Tror vi behöver investera i lite sandformar, även om hon var väldigt nöjd med hinken å spaden:-)

Förkylningen ät kvar och jag har avvikit från mina points rejält i helgen, fast jag försökte vara förberedd och gjort upp en plan...
Så extra märkligt och härligt blev det då jag klev på vågen igår och den stannade på 73,8 (-0,6) och jag är äntligen på 73 igen!!!!!!
=)
Nu blir det nya tag å ny arbetsvecka.

Ha en bra start på veckan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar