onsdag 5 mars 2014

Vab

Ja,det har varit en tuff vecka för min lilla, fina grejoman.
Alla rutiner har kastas omkull och hon har berättat att det gör ont och att hon inte mår bra...
Blandad förkylning och tänderna så är det ganska mycket ledset och ingen höjdare att bara vara hemma och inne.
Men som tur är så kom moster T igår och så har vi farmor och farfar ganska nära så då blir det ändå bättre i det 'tråkiga'.
Ringde iallafall igår till vårdcentralen för att rådgöra och fick rådet att ringa dit idag igen för att boka en tid.
Och så var vi iväg, iväg till en doktor jag tycker är bra och som vi träffat förr, men han var stressad idag och liksom nästan knuffade ut oss ur rummet... Lyfte upp dottern när hon spanade in rummet och jag la ned saker i skötväskan och gav henne till mig med ett 'nu ska nästa komma'.
Jag vet inte, jag kanske överreagerar för att jag är trött och börjar känna mig sjuk och för att det är ju min skatt men faktiskt är det irriterande och det jag tänker mest på.
Samt att han inte gav mig mycket information utan bara konstaterade och skrev ut recept, och att googla är ju inte riktigt bra...
Jag känner mig helt enkelt osäker och inte riktigt lugnad, plus att jag glömde säga massa saker å...
Det är iallafall så att hon har öroninflammation i ena örat:-(
Så här du erfarenhet,skriv gärna en kommentar.
Och oj vad ont det gör i en själv att se sin finaste ha så ont!!!
Man känner sig bra maktlös när hon vill att man ska hjälpa och man inte kan:-(

Finaste skatt, om jag kunde skulle jag ta ditt onda och ha det själv så du slapp!

Bra konstigt och stressigt att vara borta från jobbet en hel vecka också, fast så kan det bli.

Nu fylla på med falsk energi (kaffe);)

Hoppas du har en bra onsdag!!!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar