måndag 10 mars 2014

Premiär

Ja,premiär för gympaskor! Jag älskar gympaskor, fötterna känns så lätta:-)
Det är lite premiär för jobbet också eftersom jag varit hemma med finaste en vecka, hon är sitt vanliga bestämda jag nu, men sover oroligt å dåligt på nätterna...
Försöker råda bot på min egen sömnbrist med kaffe,men det funkar inte riktigt längre....

Sista premiären är att jag byter invägningsdag till söndag istället för måndagar, tror att jag lätt kan glömma bort det i vardagsstressen...
Vågen stannade på 75,1, alltså minus 0,7 och det är bra, fast jag ville så gärna att det skulle stå 74!
Förhoppningsvis gör det så nästa vecka, bara kämpa på och försöka motstå allt sött som man gärna unnar sig i hopp om att tanka energi...

Ha en bra start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar