lördag 8 mars 2014

Vårkänslor

Krokusarna säger att det är vår.
Den fina blåa blomman jag såg i trädgården säger det med:-)

Grejomanen säger det också då hon äntligen fick ha den overallen som hon kan röra sig i :-)

Jag får nog hålla med och kanske unna mig lite nya vårkläder, främst behöver jag en ny vårjacka-att klättra upp å åka 'stora rutschkanan'i den jag nu har, det är alldeles för varmt och jag tror nog det kommer bli mycket tid i lekparker framöver<3

Har haft besök av min pappa å y idag, det är så mysigt att få träffa sin familj om så bara för ett par timmar.

Fick ett mms av min bästa vän också och hon/du anar nog inte hur det påverkade mig-jag längtar så efter dig Askurum!!!

Tiden går alldeles för snabbt och man träffar nära&kära alltför sällan, men längtan efter er alla är ständig!!!<3

Nu blir det melodifestival och sen lite hjälp till sambon som jobbar på i grejomanensrum, det börjar ta sig å blir snart min tur igen;-)

Ha en trevlig lördag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar