fredag 28 februari 2014

Hönsmamman

Ja,så är det hönsmamman...
Just nu har ju min fina skatt bestämt sig för att mer eller mindre sluta äta!!!
Kamp varje gång och jag blir så orolig...

Hon har ju aldrig sagt till eller visat direkt när hon är hungrig och inte haft något vidare intresse för mat heller, det blev väldigt tydligt på förskolan där de andra barnen mosar in mat å ber om mer medan vår grejoman vrider å vänder på varje riskorn:-)

Alla barn är olika och de går i perioder säger alla till mig, men eftersom vikten hos henne och amningen strulade i början så är det väl den gamla oron som gnager.

Ja,jag är en hönsmammma:-D

Idag (vi har ju sportlov) så gjorde jag iaf plättar till lunch å hon åt fem stycken!!!
Så lite lättare känns det i oron och 1-0 till mamma:-D

Hoppas ni har en bra fredag<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar