onsdag 26 februari 2014

Snödroppar

En bild på snödroppar som finns utanför vår dörr, de har funnits ganska länge så visst känns det som att det är vår:-)

Jag har börjat på inlägg efter inlägg, men det blir aldrig färdigskrivna, bara påbörjade för sen kommer saker emellan.
Fast jag vill ju skriva, dokumentera tankarna och känslorna kring min finaste dotter och för att rensa tankarna...

Det skulle behövas vårstädas i huvudet för det är mycket nu och jag tror städandet skulle kunna bidra till mer energi.

Just nu känner jag mig ganska orkeslös och har lite huvudvärk, men imorgon blir det bättre,då laddar  jag om
-jag har förberett kladdkritor och lovat grejomanen att vi ska till lekparken.

Bara tanken gör mig varm i hjärtat:-D hoppas du har en fin onsdag<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar