måndag 3 februari 2014

Inte som det va tänkt

Tjejhelgen började med att jag fick ställa in då min finaste drabbats av magsjukan som går på förskolan...
Jag hade verkligen inte samvete att åka iväg och så här i efterhand får jag nog vara glad för det, för även jag har fått magsjukan:-(
Jag har aldrig haft det tidigare å jag är helt slut, har sovit nästan ett halvt dygn och kunde inte äta alls igår...
Idag har det dock gått bättre så låt oss hoppas att det värsta gått över!!!
Somnar överallt och nu tänkte jag faktiskt snart gå och lägga mig..
Vi ska ha folk hit imorgon för att fixa möglet vi fått på vinden, sen får vi inte vara här på ett dygn. Sambon och dotter camperar hos farmor och farfar redan ikväll så jag är själv och det känns mycket konstigt...
Jag vet inte ens om jag sovit själv i huset någon gång...

Både viktväktarna och min positiva energi i förra inlägget ligger på is tills jag blir frisk;-)

Återkommer:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar