torsdag 30 januari 2014

Lättare men ändå svårare

Det gick lättare att lämna på förskolan,men svårare ändå...
Hon blir så ledsen och innan dess är hon riktigt arg när man ska ta på henne overallen,helt omöjlig!!
Och då kommer mitt dåliga tålamod och sur mamman fram-som jag inte gillar!!!
Finns det något tips från er där ute?

Annars håller jag på att peppa mig själv igen, för på lördag ska jag iväg på tjejfest:-D
Vi ska bo på hotell och gå ut och dansa och bara hel umgås,jag längtar men får samtidigt lite dåligt samvete eftersom jag åker från grejomanen...
Löjlig?

Ja,sen är jag mellan jobb just nu.
Håller på att avsluta på en arbetsplats som totaltdränerat mig på energi och ska börja på en ny, förhoppningsvis hittar jag rätt där och blir den glada, fantasifulla pedagogen som jag vill vara!!!

Har kommit igång med träning och viktväktarna igen och försöker att hålla mig till läsk på helgen bara, är inne på vecka två men känner mig riktigt motiverad denna gång.
Känner mig glad och positiv även om jag är lite trött också.

Men just nu känns livet bra helt enkelt:-D

Sköt om er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar