torsdag 17 april 2014

Skärtorsdag

Vi starta dagen med att göra hallonmuffins, får se hur de smakar för det är första gången jag gör de på mjölk och smör (gjorde dessa ofta på havrebas och mjölkfritt margarin när jag och grejomanen fick utesluta mjölkprotein).
Så var det rita och röja i köket.
Förbereda ett stort påskägg till när påskkärringarna kommer:-)

Nu hoppas jag att min dotter tänker sova en stund och då tänker jag faktiskt lata mig på soffan, har dessutom massa träningsvärk så stilla en stund är bra;-)

Sen är frågan...jag tänkte handla och lekparken, kanske ta med och fika utomhus?men bäst är ju att ta affären först och då blir det fel i ordningen...blir för länge att vänta på fikat/mellanmålet för min lilla...

Vilka problem va?:-D
Det löser sig nog<3

Hoppas du har en fantastisk skärtorsdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar