torsdag 10 april 2014

Uppgiven

Jag ger upp.
Min trollunge kommer aldrig sova om nätterna, om det ens var möjligt så borde hon väl göra det nu?
Att hon kanske sovit fem hela nätter igenom av sitt liv, det är knappast en vana...
Varför vaknar hon så ofta och hur ska man orka?!?!

Sömnbristen å att ständigt gå upp gör art tålamodet tryter å lutad över henne mitt i natten argumenterar jag och talar om att mamma är så less på det här nu och att mamma är så trött, hon måste sluta bråka och sova!

Idag skäms jag och skäller på mig själv, hon är ju inte ens två och där står jag och gör så här:-(

Känner mig som en dålig mamma men samtidigt förlåter jag mig, för jag är inte mer en människa.
En trött människa som behöver jobba på sitt tålamod.

Nu till jobbet.

Ha en fin torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar