onsdag 16 april 2014

Premiär!

Ja, premiär med bullbak för min lilla grejoman- vi har så roligt tillsammans när vi bakar, hon är så härlig att ha med men det mesta av degen slinker ju ner i magen innan jag hunnit visa:-)
Imorgon tänkte jag att vi ska göra muffins så hon får vispa,det tyckte hon var så roligt när vi gjorde plättar:-D

Den andra premiären var första löprundan för i år, 3,36 på 20minuter.
Det var sjukt jobbigt och jag gav nästan upp flertalet gånger men så tänkte jag på det min moster sa till mig på min första joggingtur,att det är den första km är den som är jobbig sen kan man springa hur långt som helst.
Nu är jag inte riktigt överens om det, för mig funkar det bättre med att jag ska orka hela vägen hem också:-)

Premiären är avklarad och trots att jag flåsa som en flodhäst och att det smakade metall i munnen så hoppas jag att jag snart tar mig ut på runda nr2 och kanske den kan bli lite längre?

Men nu,nu vill jag bara ligga på soffan.

Ha en skön onsdagskväll!

1 kommentar: