tisdag 15 april 2014

Påsklov

Igår köpte jag nya bordstabletter, de kan verkligen förvandla hela köket och just nu har jag förvandlat det till påsk:-)

Det slår mig att jag inte har så mycket påskprydnader,det är tråkigt men vi brukar ju inte vara hemma mycket över påsken heller.
Fast jag ska nog fylla på lite när det reas ut påsksaker i år;-)

Sen invigde vi vårat påsklov med att baka och att göra plättar till lunch, jag tränar på att göra figurer och min grejoman blev såååå glad över stjärnan och sitt "E":-)

Nu är det time för en sovstund för min finaste och sen kommer min syster T på besök, hon ska hjälpa oss när vi ska iväg och fixa pass:-)
Håll tummarna att min lilla vill åka vagn, för det skulle vara såå skönt med en promenad!!!

Ha en fin tisdag och glad påsk:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar