måndag 14 april 2014

Påsklov

Ja,egentligen börjar påsklovet idag men jag tycker inte den här räknas eftersom jag nu väntar på tandhygienisten(usch) och efter det ska jag till jobbet ett par timmar...
Så starten på lovet uteblir tills imorgon;-)

Känner mig ganska trött och sliten...
Inatt var det "bråk" igen hemma med min fina dotter som var så ledsen och inte ville sova...det gör så ont att hon är så ledsen men man kan ju inte gärna ta upp henne och leka mitt i natten?Hon är ju dessutom så arg för att hon är så trött, men ändå vill hon inte sova!!!
Jag har googlat lite på nätet men blir bara arg och ledsen när man läser att barn som är vakna mycket på nätterna är otrygga... Betyder det att min finaste känner sig otrygg?
Hur skulle det kunna vara möjligt?Hon är ju så älskad!!!!
Och dessutom har sömnen alltid varit problem...
Blir tvärtom när hon är tonåring och vi ska försöka ha iväg henne till skolan;-)

Lovet är annars fullspäckat, min fina syster T kommer över så vi ska fixa pass till mig och grejomanen:-)
Jag har tänkt hinna baka lite,få se hur roligt lilla grejomanen tycket det är:-)
Och så vill jag hinna städa huset.
Avslutningsvis ska vi hem till min pappa och Y, umgås med släkt:-)

Om inte halsen blir värre så tänkte jag försöka ta min första löparrunda för i år denna vecka också.
Jag är sugen,men som vanligt när jag börjar känna mig på g så spökar ngt i kroppen. Vi får hoppas halsen är inbillning eftersom jag precis blivit frisk!!!!

Det har varit en invägning också, vågen stannade på 73,8 så -0,2.
Överraskande med tanke på att jag har slarvat med maten.
Nya tag behövs, så lite tid till att sätta upp mål och planera matsedel behövs hinna med denna vecka också.

Det är mycket att hinna med på så kort tid, får börja bena och göra "att göra listor" igen så jag hinner allt.
Och självklart ska det överst stå lekparken;-)

Det känns fint med lov och kvalitetstid med min fina grejoman, bara mer sömn om natten så;-)

Ha en skön vecka<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar