fredag 18 november 2011

Snopet

Vi bokade resan för längesen men nu visar det sig att det är många som köpt platser,så då delade de på oss,vi kommer alltså inte få sitta bredvid varandra på planet:-(..11h flyg utan sällskap,jag som laddat med korsord och behöver hans skarpa hjärna;-)
Nu är vi alltså på Arlanda och det känns lyxigt och märkligt att få åka iväg på semester mitt i jobb och november:-)
Så nu smuttar jag på ett glas vin och hänger över axeln på fina sambon när han löser ord jag inte kunde,i väntan på boardinge:-)
Hoppas du har två fina veckor tills vi ses/hörs/läs igen:-)

4 kommentarer:

  1. Å så trisst att sitta själv... Men ni får väl sova i samma hotellrum sen hoppas jag ;)
    På hemresan kan jag tipsa om att ni checkar in online, det gör jag alltid. Så säkrar man sin plats så tidigt som möjligt.
    Ha det så skönt!

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att ni inte får sitta tillsammans, tycker det är riktigt kasst när dom delar på en när man bokat biljetterna tillsammans. Hoppas ni i alla fall få två toppen veckor i Thailand och njuuut till fullo av sol, bad, shopping och den helt underbara maten!!!

    Hehe gott du tagit denna semestern, kommer tillbaka och jobbar några veckor innan det är jullov igen!! :)Glidare! :P

    SvaraRadera
  3. Men så tråkigt, hoppas du får ett trevligt resesällskap någon som till och med kanske hjälper dig med korsorden. Är allt lite avis på er semester, det hade vart så skönt att komma iväg lite.

    SvaraRadera