onsdag 2 november 2011

Lite bilder, lite längtan och massa värme! =)






Vad det är härligt med bilder från semestern!
Här är en bråkdel av de som fotades i somras på vår Teneriffa resa,
Det är jag med Teneriffa i bakgrunden - då vi besökte La Gomera,
därifrån nationalparken kommer även naturbilden som får en att tänka på häxor,troll och mystiska väsen,
så kommer supergoda efterrätterna -blir man inte sugen?!
Och som alltid, bilder från balkongen och då solnedgången gör att man blir lite extra berörd och varm i hjärtat?

Jag hade säkert suckat massor nu om det inte vore för att vi faktiskt har en resa till Thailand riktigt snart, då ska det allt bli nya bilder =)

Vilken tur att sambon fyller 3 0 så man får resa bort med varandra i rusket och ta nya bilder till livets samling;)

Har DU också någon resa inplanerad?=)

4 kommentarer:

  1. Det ser härligt ut, men nej, inga resor inplanerade här inte :(

    sv. jag pratade om tv-programmet "på spåret" tyvärr längtar jag inte till joggingspåret säskilt ofta :D
    Jag har förtydligat det nu i bloggen för det var lite lätt förvirrande... :)

    SvaraRadera
  2. åå Thailand, dit vill jag också åka.. då kan du tipsa om mycket sen :)

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder, börjar sakna värmen igen! :) Förstår att du längtar tills ni ska åka. Thailand är ju underbart!!

    Hahaha då får vi spela, har du lagt till mig på Wordfeud? Spelar från Teos mobil (funkar inte från min) så ska kolla sen när han kommer hem.
    Vågar jag spela mot dig, lärare och allt!? :P

    SvaraRadera