måndag 7 november 2011

Adjektiv och verb

Jag längtar efter en tjejkväll, med god mat massa skratt och fåniga minnen som vi ältat minst 2000 gånger redan.

Jag är glad för att sambon fick med mig ut på promenad fast jag höll på att somna på soffan.

Jag är hemskt sugen på något sött, fastän jag fikat två gånger idag...

Det är lyxigt att komma hem till en färdig middag och en fin sambo.

Borde planera inför lektionen i NO imorgon då vi ska diskutera träd lite närmare,
jag har insett att jag inte vet så mycket om våra träd i skogen.

Föreläsning om den nya skollagen för barn/elever i behov av särskilt stöd idag lärde mig mycket som jag inte visste.

Tycker det är roligt när telefonen plingar och någon spelar wordfued med mig,
konstaterar att jag nog lätt fastnar i ett beroende (gammal rökares lott antar jag)
men detta beroende är nog lite hjärngympa tycker jag =)

Ja, det var några adjektiv och verb som stämmer in på mig denna måndag.
Vilka adjektiv och verb passar in på DIN? =)

2 kommentarer: