onsdag 2 november 2011

Höstlov, idag komp och ont i fötterna!

Ja, så har man under höstterminen lyckas samla på sig komptimmar till att vara ledig idag.
Och vilken UNDERBAR start det blev på höstlovet =)

Jag gick upp relativt sent (kvart över åtta) och åt frukost medan jag läste lite i en bok av Sandra Brown, i den har jag skrivit att jag läste den 2003 i turkiet -kommer du ihåg att jag läste den AskuruM eller Bew ?*hihi*

När frukosten var avklarad packade jag ryggan med intentionen att jag skulle ta mig till gymmet efter en fika inne i stan med FINA Blomsan...
Men efter att vi fikat så gick han och jag på LÅNG promenad, jag hade fin stövlarna på mig...
Armkrok och skratt med Blomsan, det är MEDICIN för SJÄLEN!!!
Tack för att du finns och för att DU är DU!=)

Fast efter cirka två timmars promenad, så insåg jag att det bara blev raka vägen hem istället, gymmet får vänta tills imorgon istället...
För jag har fått hemska blåsor under fötterna och har nästan inte kunnat gå något mer efter det=(

Eftermiddagen fortsatte jag med att prova kläder från ellos, kunde ha allt men tre plagg föll mig inte i smaken när jag väl hämtat hem dem...
Ibland känns det som att man blir riktigt lurad av hur de ser ut i katalogen?

Så fortsatt jag att läsa i boken och ett, tu, tre så hade dagen gått och sambon kom hem =)
Till middag blev det tacopaj och nu sitter jag här framför tangenterna,
när jag gick igenom Halloween bilderna så snubblade jag lite över Teneriffa bilderna från i somras, så jag tänkte kika på de igen nu och drömma mig lite tillbaka =)

vad har DU gjort idag? =)

1 kommentar: