fredag 27 augusti 2010

Fredag morgon

Ja, imorse var jag inte bara trött utan förvirrad också -var var jag när jag vaknade? varför ringde inte klockan då sambon gick upp? vad snabbt han kom tillbaka igen, eller kom han inte tillbaka in i sovrummet?
Ja, vilka funderingar man kan ha tidigt en morgon ;0)

Har inhandlat mitt student sl-kort nu och blivit väldigt mycket fattig, fast likväl så har jag inte blivit lika fattig som om jag skulle köpa ett "vanligt" sl-kort. Försöker alltså vara positiv, eller lite positiv iaf? ;o)

Jag sitter i biblioteket igen och väntar på att klockan ska bli tio, då ska jag iväg till lite affärer och bl.a. köpa Franska lösnaglar normal till syster T som hon bad mig om igår.
Jag har haft såna en gång jag med *nickar*
Tror det var älskade Blomsan och syster T som hjälpte mig att fixa dem, med det där superklistret som följer med.
Blev jättefint och de filades till.
Då slog det mig att dagen efter så skulle jag tolka (på min dåvarande utbildning) till en person som är dövblind. Detta sker taktilt (brukaren har sina händer på tolkens händer och läser av tecknena med sina händer).
DÅ kan jag ju inte vara fumlig med nya naglar och tänk om jag skulle riva människan!
det blev till att slita och bända loss de nya naglarna -TIPS, gör inte det, för det gjorde skitont! *skrattar* Men lite kul så här i efterhand, speciellt eftersom Blomsan tyckte jag var så mjäkig!
Pröva själv då ;OP

Nu kom jag nog in på ett litet sidospår, men så ska det väl vara när man bara låter tankarna fladdra? =O)

Sen efter den snabba shoppingrundan (som sker snart) så ska jag möta upp syster T för att åka hemåt till Sherwood.
Ikväll ska det bli party och jag ska verkligen dansa loss, det var alldeles förlängesen som jag dansade och jag blir glad av att dansa.

Vad blir du glad av?
Hoppas du också får göra just det du blir glad av i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar