måndag 16 augusti 2010

Va,är hon inte klok?

Ja, det kan man kanske fråga sig med tanke på att jag ska åka utomlands imorgon och sätter mig kvällen innan för att skriva en bokrecension ;O)

Men jag ville skriva om den medan den var färsk i intrycket.
Jag har även fantastiska"Vargbröder" kvar att recensera, men de böckerna är hemma och kommer inte vara tillgängliga förän vårt badrum är färdigrenoverat.

Det ska föresten starta en läsecirkel i kroken där jag bor och jag är såå himla sugen att gå med. Jag vet inte vad man gör i en läsecirkel, men jag tänker mig att man läser en och samma bok som man sedan diskuterar och har utbyte med andra om
-det låter verkligen som något som skulle passa mig och vem vet, man kanske träffar nya intressanta människor på köpet? =O)

Återkommer med den punkten ;O)

Annars har jag inte så mycket att rapportera från tangenterna här, förutom att jag längtar att få komma iväg med min fina sambo på resan (imorgon om någon missat det =O).
Det är något speciellt att åka iväg med sin andra halva *love*

Sen hinner jag knappt landa förrän skolan startar igen, sista året!!!
och då är det dessutom dags för uppsats! *gulp*
Och då är det ju dessutom dags att ta tag i den här "viktiga vikten" igen.
(som jag bestämde att skjuta upp över sommaren)
Jag törs knappt skriva det, men kanske även dags att fundera på läskiga läsk intaget jag har...

Vilken tur att jag ska iväg på semester innan det är dags att kavla upp ärmarna igen ;O)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar