torsdag 26 augusti 2010

Korta drag i mitt inre kaos?

Tror att jag börjar bli beroende av
rostbiffs macka på subway

Vet att jag är beroende av
läsk
godis
och att åka hem till Sherwood då favorit trubaduren spelar
sambon =O)

Mycket märkligt är
Att jag dessutom fortfarande kan känna ett SJUKT sug efter att röka..
Superlöjligt, för jag har inte rökt på, är det tre år eller mer? *hm*

Tycker det är
tråkigt att då jag blir tillfrågad av en ny vän att följa med ut på ett glas vin svarar med, "orkar du vänta tills om två helger, då kanske jag kan"
Iochförsig är det inte jättesynd om mig, för helgerna innan är uppbokade på massa fina saker =O)

Vet inte
hur det ska gå att skriva uppsats i höst och det är två kursen innan dess dessutom..
men lyckades få tag i EN bok som är obligatorisk utav alla i kursen som startar på måndag

När
ska jag ta tag i mat och motion igen?

Hur länge
ska jag kunna klara mig utan att läsa alla bloggar jag brukar då min dator bråkar samt att jag för tillfället bor med sambon hemma hos hans föräldrar och då är det ju en aning dåligt att sätta sig och stirra framför skärmen, eller? (sitter nu på ett bibliotek vid datorn)

Känner mig
väldigt mätt och lite uttråkad, ska snart bege mig till en annan del av biblan för att läsa spännande Spindler boken som jag lånade av syster T igår

Har alldeles för
många böcker att recensera här ute, men dessvärre ligger de hemma i dammet av renoveringen

I helgen
sa jag att jag skulle hem till Sherwood och lyssna på fina trubaduren?
och så hoppas jag några av vännerna hemmavid har tid, det var så längesen jag träffade dem.

Glömde dessutom
min laddare då jag var hos syster T och kan inte prata med folk som jag gärna vill, eftersom att jag måste ha "lite batteri".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar