torsdag 26 augusti 2010

Onödigt vetande om mig

Vad är klockan när du skriver detta?
13.28 och jag har 32 minuter kvar av datatiden..

Ditt smeknamn
Borde nog framgå av bloggen? Men har även kallats för Ankan...
Lång historia ;O)

Piercings eller tatuering?
Öra och öra, om det nu kallas piercing? och en tatuering mellan skulderbladen föreställande yin-yang och bakom ett keltiskt märke för enigheten

Ögonfärg
Blå

Favorit mat
Det är svårt att välja, men jag är rätt svag för kycklingrätter.
Och pizza!

Någonsin tapetserat någonting med toapapper
Hm, jag tror inte det? Men jag var en hejare på ett gammalt jobb att bråka med en dåvarande kollega och tejpa in hans fack och lite på hans bil...Han tejpade ihop min plånnbok.. =O)

Älskat någon så mycket att du någonsin börjat gråta
usch ja, kärlek kan och är svårt ibland...

Krutonger eller baconbitar
Krutonger! Vitlökskrutonger *mm*
Men bacon är inte helt fel det heller ;O)

Någonsin varit med i en bilolycka?
nej, tackolov*peppar, peppar*

Favoritdag på veckan
Mysfredag

Favorit restaurang
uj...jag kan nog inte svara på det...äter inte alltför ofta på restaurang. Men kanske Odissea på Teneriffa? lite långt att åka bara ;O)

Favorit sport
utföra är klart vattengympa (om det räknas som sport?)
att se, är herrar i handboll -och hur grymma var de inte igår på Fångarna? =O)

Favorit drink
Tråkigt nog gillar jag Bacardi och cola, men det är ju inte så mycket till drink, mera som grogg?
Men jag gillar annars Strawberry Daquri

Favorit glass
Bananasplit eller Sandwich! =O)

Warner bros eller Walt disney
Älskar Disney filmer!

Favorit snabbmatsrestaurang
Jag antar att det blir Subway? =O)

Färg på sovrumstapeten
Blå nertill, gul upptill och en bord på mitten

Hur många gånger kuggade du på teoriprovet
Faktiskt klarade jag teorin på första

Vem fick du ditt förra mail från
Ägget =O)

Vad gör du oftast då du är uttråkad
Svarar på såna här frågor, surfar, bloggar eller försöker hitta på något?

Vilken affär skulle du välja att övertrassera ditt kreditkort på
Kreditkort är fienden!

När går du och lägger dig
Det är ju lite olika.. Beroende på hur tidigt man ska upp och vilken dag det är.
Dock verkar jag ha ett rätt stort behov av att sova, är rätt duktig på det..

Vilket tvprogram missar du inte
CRIMINAL MINDS!!!
Iofs missar jag ogärna program jag följer (vilket är ganska många serier) men Criminal minds kan jag inte vara utan!!! =O)

Senaste person du gick ut och åt middag med
Fina sambon =O)

Favoritfärg
Lila kommer automatiskt, men av någon anledning har jag börjat bli VÄLDIGT svag för grönt

Vad lyssnar du på just nu
Andra som skriver på datorer i Biblioteket samt någon som använder sin mobil här inne?

katter eller hundar
Gillar båda, men hundar snäppet högre =O)

Har du någonsin kört slut på bensinen?
Gillar inte att köra bil så mycket så det har tackolov inte hänt, återigen, *peppar peppar*

Klockslag då du blev färdig med det här?
Ja, 12.38 så då är det 22minuter kvar till att surfa omkring =O)

Fick förövrigt detta som ett mail för en tid sen från Marängen, men tänkte att det kanske skulle vara kul för någon att läsa och alt. lägga ut det på sin egen blogg ;O)

Hoppas DU har en så händelserik torsdag som du vill =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar