fredag 4 oktober 2013

Fredagmorgon

Det har gått så där med att få tiden att räcka till,det märks ju på att det bara blev matdagbok i måndags...

Jag har faktiskt varit benhård hela veckan och det har varit svårt,men det har gått och jag har nu sparat 15p till helgen!

Svårast är det att bryta vanan att då jag är så trött 'belöna' mig med något sött, min lilla grejoman sover väldigt lite å dåligt och sen så är det jobbet...då har jag tidigare tänkt att 'jag behöver lite socker för att orka,det är okej" men jag ska byta det mantrat mot att 'stå emot, du vet att i slutändan hjälper det bara en stund"..det är här jag är glad att jag valt viktväktarna,det är för mig lättare att hålla mig på banan då jag kan bli sporrad av att jag ska hålla mig till ett visst points:-)

Morgonens små funderingar,
och imorgon hörni då ska jag för första gången lämna min älsklingsunge och vara borta en hel natt...
Bara tanken gör att jag blir lite kallsvettig å det gör ganska ont i magen...
Varför är det så?
Känns ganska löjligt,men så är det...

Får försöka peppa mig själv nu;-)
Hoppas DU får en fantastisk helg!:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar