tisdag 29 oktober 2013

Viktväktarna v4

Vikt: 77,3
Mikskning:0,1
Totalt:0,6

Reflektion
Egentligen vill jag inte skriva detta inlägg, det känns så tugnt att erkänna..
Men samtidigt kanske det är just set jag behöver,för att hitta motivationen igen.
Det är kosten som inte funkar, och det är inte så att den inte funkar lite utan med råge åt fel håll.
Och jag är medveten om det, jag vet också vilka verktyg jag ska använda, så varför är det då så svårt att genomföra???
Så frågan blir ju egentligen om jag verkligen vill? Vill vet jag att jag vill, men då måste man börja lägga ned lite arbete också...

Dags att börja veckoplanera mat igen tror jag!

Jag ger mig en månad till, annars blir det nog att få tänka om, för att behöva misslyckas hela tiden det hjälper inte självkänslan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar