måndag 7 oktober 2013

Morgonmys

Idag startade med bästa morgonen på länge, sambon hämtade in vår underbara dotter kanske vid fem(då hon är övertygad om att det är dags att gå upp) och hon fick sova hos oss.
Mycket övertalande men så turades hon om att sova nära mig,på mig och detsamma på sin pappa.
En aning småont gjorde det att kliva upp sen för att göra mig klar till jobbet,då jag såg de sova tillsammans där i sängen.
Mina finaste!

Jag är jättetrött efter helgen och har så ont i benen!:-)
Jag var ju iväg på kryssning med min syster t och hennes kille och vår mamma:-)
Det var så roligt!!!jag dansade hela natten och jag älskar att dansa!!!
Blev uppbjuden på bugg med, jag önskad verkligen jag kunde bugga-fast det gick bra ändå:-D

Det blev ganska lite sömn då jag dela hytt med snarkisar, men vad gör väl det
;-)
  Dagen efter och längtan hem kändes dock som en hel vecka!!!

Glädjen att få träffa dottern går inte ens att beskriva,och då var jag bara borta en natt*skrattar*

Avslutningavis vill jag tacka sambon som övertala mig att åka och mina medresenärer för en riktigt bra helg!!!

Hoppas du haft en bra helg,nu är det ny vecka!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar