måndag 14 oktober 2013

Fantastisk helg

Ja,vilken underbar helg jag har haft!
Träffat största delen av familjen, min pappa och hans fru stannade hela helgen å hjälpte sambon med vår djungel!
Det har blivit så himla fint i trädgården, tack så jätte jättemycket!!!

Själv hann jag med att ta en höstpromenad med min fina grejoman i vagnen jag älskar hösten!!! Bjuder på en bild i dagens inlägg, på ett vackert träd som jag bara var tvungen att fota!=)

Vi hat oxå spenderat söndagen med en lekträff i lekparken:-D
Jag åkte rutschkana med vår lilla och det gilllade hon verkligen,  och om ni vuxna glömt det så kan jag säga att man ska låta som en bil när man åker, det har min dotter lärt mig:-D

Lite tung i hjärtat och mycket trött (det dåliga sovandet fortsätter) åker jag mot jobbet, men den fina helgen-den sparar jag i hjärtat!

Hoppas du haft en fin helg du med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar