onsdag 8 augusti 2012

Vecka 34

Ja,enligt appen väger du nu 2,2kg och är minst 45cm lång.
Jo,det kan nog stämma för du verkar ha det trångt där inne:-)
Själv väger jag 89,6 och har ökat i vikt med 13kg.
Men ibland då jag ser mina fötter så undrar jag om det är de som ökat mest;-)

I början skrev jag mycket om graviditet i en bok och här ute,men det känns lite som att jag bara upprepar mig och blir inte så välskrivet nu längre...
Det är inte så mycket nytt som händer, utom att jag kanske snart tar os-guld i besök på toa!
;-)

En spännande upptäckt var dock då vi var hemma i sherwood så var hjärtat så lugnt att jag blev lite nojig,men det togs igen när vi kom hem till huset, det har varit fullt ös på vår grejoman!:-)
'bäst' just nu verkar du tycka det är att trycka upp dig på högersida precis vid revbenen så det blir stenhårt och gör skitont rent ut sagt, du kan du<3

Igår var vi iväg till Ikea och det handlades en del till Hemmet och även då till vår kommande lilla grejomansrum:-)
Det pirrar i magen när jag tänker på att snart är vi tre, det är så overkligt och svårt att begripa.
Hur kommer det bli?!:-)
Och längtan, längtan är enorm!!!

Vi har oxå beställt lite kläder och börjat prata om 'sen' och om vi har allt vi behöver, det är ju lite närmare nu men ändå känns det lite som att 'jinxa' det hela, är jag knäpp eller?:-)

<3 6 veckor kvar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar