tisdag 21 augusti 2012

Varför ska man sova när man kan greja?

Undrar om det var så vår lilla grejoman tänkte när det blev full action från klockan ett i natt och framåt...
Igår tog jag ut mig för mycket, besök hos doktorn,lång promenad,ett par timmar på jobbet för att göra överlämningar,matlagning och storhandlade...
Kanske inte låter så mycket,men i kombination med för lite sömn så tro mig,det känns hårt idag-nästan som jag varit ute och festat...

Idag är vädret grått ute och jag har tänkt baka tekakor och något mer, tekakor eftersom jag har mjölk som gick ut igår och sen vill jag fylla på lite kakor i frysen.
Sen vi flyttade till hus så får man ibland och oftare lite oväntat besök, det är trevligt men trevligare om man har lite fika hemma;-)

Jag har börjat tänka mycket på förlossningen, men ändå så blir jag inte rädd eller orolig, det känns lite konstigt för det är så många som är ängsliga inför det.
Jag funderar om det kommer att komma sen när det väl är dags och det vill jag ju inte!
Fast å andra sidan så längtar jag enormt tills att vår skatt kommer, att vara gravid har verkligen varit jobbigt för mig -MEN en välsignelse, ett mirakel samtidigt!
<3

Nej,nu har nog havregrynen svällt färdigt så då är det dags att arbeta ihop degen:-)

Hoppas du har en fantastisk tisdag!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar