lördag 4 augusti 2012

Snark...

Vad gör man när man vaknar av att det är fuktigt och varmt? Jo,man öppnar fönstret...
Frågan är bara hur man löser att en gäst i pappas hus snarkar så högt att det inte går att somna om...
Jag kommer vara helt slut imorgon på kräftskivan som vi är hemma på...
Märkligt är oxå att mitt lilla hjärta är så lugn,lugn,lugn hela tiden när vi kom och är här i sherwood.
Jag känner att det grejas,men inte alls lika mycket som jag är van vid och det gör att jag blir lite fundersam i mitt växande mamma hjärta (plus att man blivit skrämd av barnmorskan och nätet att man ska varav uppmärksam om saker och ting förändras)

Så med andra ord inte den lättaste natten nu inatt...
Och anteckning till mig själv:
Införskaffa öronproppar imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar