torsdag 23 augusti 2012

Bild utgår,v.36


Ja,jag bloggar från sängen idag och därför blir det ingen bild, men jag måste ju hinna uppdatera nu när vi är i vecka36!

Enligt appen väger du ca 2,7 och är ca 47cm lång.
Själv väger jag nu 91,4 och har till min förvåning bara gått upp 0,2 sen förra veckan!!!! (totalt 14,8)

Du är livlig som bara den och det hör mer till undantag att jag inte känner dig, du trycker,spänner,vrider,sparkar och grejar-jag undrar om du inte längtar ut eller om du tycker det är mysigt?:-)
Fortfarande får du mig att skratta och bli överraskad när du kör igång och jag känner hur mitt nya mammahjärta sväller över<3

Det har varit intensivt ett tag nu, mycket föreläsningar,besök på mvc,doktorn, en del med jobbet oxå fast man är sjukskriven och mycket med huset.

V.36 kommer dessutom gå till historien som veckan då det bakades;-)
Har fyra sorters kakor i frysen, det känns bra då man kanske får besök:-)
Ja,om det nu blir något kvar-jag är en riktig gottegris(har alltid varit det men jag kan väl få skylla på graviditeten?) ;-)

Det som inte är ros just nu är att jag idag vakna med huvudvärk och så ont i fogarna att ögonen tåras...
Vaknade som vanligt inatt flera gånger,men nu vann tröttheten så jag blev kvar i sängen-annars brukar jag vara tvungen att smyga upp på toa och så brukar jag gå ner och ligga vaken ett tag på soffan...
Kanske därför jag har så ont,för att jag legat för länge...

Hur som helst så börjar vårt lilla mirakel greja på och funderar kanske varför frukosten dröjer-jag börjar bli jättehungrig så jag ska masa mig ner:-)

Nu är det alltså bara 4veckor kvar och enligt appen 26dagar!
Det är så mycket att tänka på, att göra och jag är alldeles pirrig-

Snart är du här!!!!<3

1 kommentar:

  1. Spännande, nu är det nära!! :) Min kusin fick en liten liten son på 1950g i slutet av juli, dom hade haft lite komplikationer och fick ta ut honom ca 3 vekor för tidigt. Men så söt och jag önska jag kunde vara där och få gosa med honom. Men får många bilder skickade till mig iaf :D

    Kan tänka mig att de är många som vill komma och hälsa på och se ert fina nya hus!! :)

    SvaraRadera