tisdag 20 december 2011

nej då!

Nej då!
I år skulle det INTE bli så mycket julklappar!
Nej, det blev så mycket och dyrt förra året så NEJ, i år skulle det inte bli det.
Här är IKEA kassen som ska hem till min familj -OCH DÅ fattas det ändå julklappar som inte slagits in där i...
Julklapparna till sambons familj är lite färre iochförsig, men likväl ett antal...
Och till sambon då?
Jo, i år fyllde han ju 30 så i år DÅ skulle han inte få så mycket...
VI hade tydligen varit överens om att vi bara skulle ge varandra, en eller två klappar eftersom vi firar jul på två olika ställen...
Någonstans i all julstress som varit, så glömde jag den detaljen...
I dagensläge har jag med andra ord helt PLÖTSLIGT 5st julklappar till honom...

Men vet ni va, nästa jul, då ska det minsann inte bli SÅ mycket julklappar! ;)

*viskar*
Men vet ni va? Det är verkligen något magiskt med att samlas alla nära och kära och att få ge just "det där" som man speciellt tänkt ut till de man älskar.
Litet som stort.
Att glädja någon man älskar, det är enormt!
SÅ nästa år, då spelar det inte någon roll om det blir många julklappar! =)

3 kommentarer:

  1. haha jag vet precis vad du menar men man slipper ju iaf ta med sig klapparna på bussen nu när man har en bil så nu kan man ju köpa lite mer hihi

    SvaraRadera
  2. Ja det har en tendens att bli många klappar vare år. Men det gillar jag :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en riktigt härlig jul med massor av mat och gott sällskap! Och tack för dina kommentarer, kul att du läser! :)

    SvaraRadera