måndag 12 december 2011

Gnäll

Denna huvudvärk är inte av denna värld.
Vaknade imorse och trodde verkligen det var tröttheten som bråkade med mig, ganska snart insåg jag att jag inte kom att komma iväg till jobbet.
Ringde och sjukanmälde mig och sen så bad jag fina sambon hämta alvedon,
tog två imorse och nu blir det nog två till...
Det "suger i huvudet" på mig.

Ville bara TACKA för era kommentarer, det är så roligt!
Bilder och recension om thailandsresan kommer så småningom, måste hinna med bara, december är en riktigt tuff månad!

Men prio nu är att vara frisk imorgon, då det är lucia!
Jag hatar att vara hemma från jobbet, blir så stressad...

Men nu, alvedon och INTE sova så jag kan sova ikväll...

2 kommentarer:

  1. Sv: Jag är undersköterska och jobbar i hemtjänsten i stan. Blir mycket ut och gå på vintern och cykling på sommaren. Ett riktigt bra jobb på sommaren när det är fint väder med andra ord. Inte lika bra på vintern då det är snöstorm.. ;)Men vardagsmotion får jag!

    SvaraRadera