torsdag 15 december 2011

Den här bjuder jag på och kort uppdatering ;)

Thailand 2011
Snorkla!
En av de häftigaste sakerna jag gjort!
Och ett av de fulaste korten på mig någonsin, men det bjuder jag på! ;)

Just nu är jag väldigt trött och all min sista energi går åt till att orka jobba de sista dagarna innan det är time för jullov.
Det är underbart mitt jobb, men jisses vad det är mycket att göra i december och dubbeltrippel jisses vad det är krävande att jobba med denna huvudvärk som envist biter sig fast och kvar hela veckan...
Tur att det är fredag imorgon (innebär för mig arbetsdag till 14.00)och så helg,
kanske kan jag sova bort huvudvärken?!

Mer bilder och mer reseskildring får nog bli på jullovet då jag har lite tid -förhoppningsvis=)

1 kommentar:

  1. Haha snygging! Härligt att du delar med dig :) Åter igen hoppas huvudverken har gått över. Själv sitter jag med huvudverk och snorig näsa. Så krya på dig, från ett ont huvud till ett annat :)

    SvaraRadera