tisdag 4 oktober 2011

Stolt

Idag kom papprena hem!
Nu har jag mitt eget företag!!!
Det känns stort och det känns så himla bra!
Det är även lite läskigt, massor som jag måste göra och läsa in mig på men samtidigt så spännande och dessutom är det ju något jag älskar att göra som mitt företag bygger på!
Ska bygga på ;)
Någon som är nyfiken?
Jag håller er på halster lite till, för jag vill återkomma då jag har en hemsida *blink*

Och snart är det helg, bara tanken på att få träffa Blomsan för en fika och sen kanske åka till min fina Turkas J i dalarna det gör att jag längtar mer till helgen och att en känsla av glädje sprider sig inombord.

Tisdag den 4:e oktober 2011,
känns som en väldigt bra tisdag helt enkelt!

ps: blev ingen träning idag, sov dåligt inatt och har inte varit på topp fysiskt...
Beslutat att avvakta tills vårdcentralbesöket på torsdag är avklarat och hör vad de har att säga...ds

3 kommentarer:

  1. VAAA??!! Åh så kan du ju inte säga...vad nyfiken jag blev nu!! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis, förstås vill man ju veta vad du ska göra riktigt?!

    SvaraRadera