söndag 9 oktober 2011

Ängel från Rättviksmarknad

Hej,välkommen till min samling av änglar Rättviksängeln:-)

Jag har haft en jättefin helg men lyckades bli mer förkyld och mitt öra existerar inte längre,helt ur funktion:(
Jag längtar till vårdcentralen imorgon kan jag säga, blir så trött och ledsen över att höra eller snarare att inte höra...tur att vi varit hos en teckenkunnig familj:)
Jag blir så glad av att få träffa fina turkas j och hennes goa familj,men samtidigt ledsen oxå för att vi bor så långt ifrån varandra och inte kan träffas så ofta...
Tack för i helgen dalarna:-)

Och extra tack till min underbara sambo för att han körde fram o tillbaka i helgen,för att jag fick köpa ännu en till drömfångare trots att jag har så många och dessutom en till ängel,som jag har ännu fler av;-)
Tack oxå för de där extra kramarna när jag inte mår bra,då känns det lite lättare trots allt ont:-)

Hoppas du som läser haft en toppenhelg!


1 kommentar:

  1. Låter som en toppen helg fast förkylning och täppt öra! Hoppas det blev bättre efter vårdcentralen, krya på dig!

    SvaraRadera