måndag 3 oktober 2011

Det har inte bara varit elände ;)

Nejdå, jag har inte försvunnig för alltid...
Men jag har varit och är sjuk fortfarande...
Har inte vågat mig på att träna, har bara gått promenader på kvällskvisten med sambon,
men det är inte fy skam det heller...
Imorgon har jag nog tänkt mig träna iallafall, för nu längtar jag efter gympa och röra på mig till musik =)
Men allt beror ju på hur jag mår imorgon...
Har ringt och bokat tid på vårdcentralen på torsdag, förklarade att jag känner mig som i en burk och att jag kallsvettas en hel del...
Är trött men mår "inte dåligt"...
Svårt att förklara...Och eftersom det hållt på och i sig i två veckor nästan så tänkte jag att det nog är dags för ett besök hos doktorn *urka*

Men allt har inte bara varit elände =)
Jag hade min fina AskuruM här en lördag till söndag, massa skratt och så såg vi klart på Roswell..
Lite maniskt kanske, för vi plöjde hela sista säsongen hela helgen **hihi**
Bara hon och jag skulle göra en sån sak =)
Vi planerade för en halloween fest också, det ser jag fram emot =)
Men nu verkar det kört ihop sig med lokalen...
Vi får vänta och se...
Ska försöka få lite energi så jag orkar prata och planera mer imorgon,
idag är det inte mycket knop i tanten här ;)

Har även ansökt om att starta ett eget företag! Det ni =)
Men vi får se hur det går innan jag lanserar det hela här ute =)
Någon som blir nyfiken? =)

hann jag träffa mina f.d. fina kollegor för en middag i fredags, men den kvällen blev lite kort för jag mådde som sagt inte riktigt bra...
Dagen efter var det bättre iaf, och då hann vi med en kräftskiva hemma hos syster T också-
det var längesen jag var med mina systrar och det var riktigt som "gamla tiden."
Jag var riktigt dålig på BUZZ kan jag säga, men var glad och skrattade en hel del (Var nog lite dålig förlorare också iofs ;)

Annars är det inte så mycket mer att orda om,
jag har fastnat i Wordfued =)
Och jag har precis kastat mig in i att läsa "Offerlamm" av Erica Spindler, VAD JAG ÄLSKAR DEN författaren!!!
Man sugs in och fastnar i boken på en gång! =)
Ska nog läsa lite nu också, kom halvvägs igår ;)

Planer för första veckan i oktober som det ser ut just nu är en fika med fina Blomsan på fredag då jag slutar tidigt och så kanske vi ska ta en trip på lördag till dalarna, jag och sambon.

Det tycker jag är en riktigt FIN start på oktober! =)
Hur startar du oktober 2011?

1 kommentar:

  1. Trevligt att höra från dig igen, du verkar ha haft många bra och spännande saker att göra minsann :)

    SvaraRadera