fredag 2 september 2011

Klapp klapp igen! =)

BRA Bettan som klippte gräsmattan med barnen i trädgården, det är nog massa motion i det så springturen kan du ta en annan dag! =)

Och bra Annan att du var stabil(och du behöver inte specifiera det, det viktiga är att DU givit dig en klapp på axeln och vet dess innebörd!)

Vad roligt att ni nappade! =)

Och idag är det fredag, kan det vara så att det startas en tradition? =)
Idag ger jag mig själv en klapp på axeln för
  • Jag har jobbat hela veckan och försökt vara både positiv och klara utmaningarna det innebär, samt att sprida positiv energi kring mig

  • Jag gav mig ut på springtur när jag kom hem, fastän jag inte ville och det var riktigt tungt i sinnet och vaderna MEN duktiga jag tog mig ut och runt, samma sträcka som förra fredagen och på samma minuter =)

  • Jag åt pasta med krämig laxsås till lunch. Det smakade inte gott, men jag överlevde och låtsades inte om att jag inte tycker om fisk *skrattar*
Vad ger du dig en klapp på axeln för?
Kom igen, skriv något och stärk din självkänsla! =)

NÄRMAST nu tänkte jag slappa på soffan och titta på "Kvinnor som mördar" på tv4 fakta
(Jag "hör" att du skrattar AskuruM men jag har fastnat för det programmet)

SEN
ska jag ta och göra mig iordning, för ikväll ska jag och sambon ut på restaurang- KAN en fredag bli bättre?

SISTA parentesen är att jag igår hittade personvågen (den som varit försvunnen över hela sommaren och i flytten)
Den siffran som visades var inte rolig men det känns ändå okej.
Målet blir nu att försöka nå målvikt innan Thailand i november,
men viktigast är ändå att jag ska må bra med mig själv, bli nöjd med mig själv och att jag ska ta tag i min motion och ät/matvanor igen.

Idag känns allt riktigt bra!
Kan det vara endorfiner från joggingturen?

Hoppas DU har en FANTASTISK fredag!!!



1 kommentar:

  1. Bra jobbat igen. Du är verkligen värd din klapp, både springande och fisk på samma dag. You go girl!

    Klappar mig själv för att jag tog med mig barnen (främst Clara) på utflykt. Att den blev riktigt lyckad och att jag fick lite extra tid till att bara ägna mig åt Clara. (Charlie sitter som ett plåster på sin mamma i mellan åt och då behöver stora lilla Clara få lite extra uppmärksamhet när tillfälle ges) Så jag är glad att jag fick känna mig som en bra mamma idag :)

    Skriver visst värsta uppsatsen här :P

    Hoppas ni fick det riktigt trevligt och att maten smakade riktigt gott

    SvaraRadera