tisdag 13 september 2011

just nu

  • Tacos till middag, det är lyx!
  • Torkad papaya är så suveränt gott!
  • Vad suveränt ser konstigt ut när man skriver det? Stavas det inte så?
  • Jag älskar mitt jobb enormt, det ger mig mycket glädje och positiv energi!
    Det är så ALLA borde få ha det på sitt/sina jobb!!!
  • Jag är otrolig kreativ på att hitta på ursäkter till att slippa träna =)
  • MEN jag är också väldigt duktig på att komma iväg och träna, snart time för veckans gympa pass! Förra veckan var jag på två och det var suveränt! Denna vecka kommer det krocka med ett kvällsmöte så det blir nog bara ett, men jag tänker då istället ta mig ut och jogga en av de andra vardagskvällarna...
    NU ska jag sikta mot att införa träning två gånger i veckan och hålla det.
    Så är det bara matbiten kvar...ca 8veckor innan Thailand och ca 7kg att gå ner.
    Det borde inte vara omöjligt? =)
Så tar "just nu listan" slut för idag,
eftersom jag måste hjälpa sambon och röja efter taco-middagen =)

Hoppas DU har en fantastisk start på vecka 37!



1 kommentar:

  1. Tacos är riktigt gott, det blev det till middag här i helgen...tur det annars hade jag fått ruskigt sug efter det!

    Duktigt du är med träningen, heja heja!!!

    Ha en underbar vecka du me! :)

    SvaraRadera