tisdag 6 september 2011

Här kommer endorfinerna igen!=)

Jag verkligen älskar gympa!!!!
Av slumpen såg jag och sambon,fast det var nog faktiskt han-spela roll*hihi*
Att det skulle starta gympa i området där.vi bor, medel och lätt.
Jag sa att det lät ju roligt och så har jag sugit lite på den karamellen...
Men att gå själv och nja...
Idag var jag ju så trött och ni vet...
MEN så gjorde jg slag i saken och fick sällskap dit iaf av sambon.
In kommer jag till en härlig grupp där.alla känner varandra och vad jag tror,är minst 55+.
Jag känner mig helt malplacerad och jag tänker att jag nog skulle gått på.medelpasset...
Under passet ändras min uppfattning och jag undrar när "tanterna"ska börja bli berörda!kan någon stånka som mig eller åtminstone svettas?!
Efteråt var alla.glada,men jag tror inte någon var lika glad som mig=)
Jag är så glad att jag våga mig dit och dessutom kan jag konstatera att detta lätt var inte så lätt,men alldeles lagom=)
Just nu är jag alltså helt slut men så väldigt glad,detta är jag värd- härliga endorfiner!!!!=)

1 kommentar: