onsdag 18 juli 2012

Nycklar,alltid ska de leka kurragömma!

Jag var ju säker på att nycklarna borde funnits i någon handväska eller i något klädesplagg, så letade och härjade i över två timmar...
Blev övertygad om att jag skulle hitta de,bara jag hittade den blå jackan...
Ännu mer rörigt blev det här hemma och jag började känna mig lite gråtfärdig,att jag ska vara sån slarver!
Så ringer sambon som är och städar i vår nu gamla lägenhet och säger att han hittat jackan och nycklarna!

Så fick jag pusta ut, men ni må tro att jag känner av ryggen...
Blir nog inte mer gjort av mig idag:-(

Jo,jag ska dricka en kopp kaffe här ute i solen:-)


2 kommentarer:

  1. Hej Li :) Grattis till huset, vad kul! Glöm nu inte mitt i all stress att sätta dig ner ibland och bara andas ut ;) Det är kul när det rör på sig i livet, hus & barn osv. Det är nu liksom livet börjar ;) och det är härligt, njut! Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Åh va härligt det ser ut och vilken stor underbar trädgård ni har! :)

    SvaraRadera