torsdag 5 juli 2012

:-)

Jag tror jag har en liten vilding som bor i min mage!
Ibland rör det sig så lugnt och fint men så plötsligt är det som ett maraton med kickboxningsinslag, vad vår grejoman kan!<3

Vi har fått nycklarna till vårt hus och har varit där en gång nu.
En gång helt själva,det var så tomt och kändes så overkligt!
Jag kan inte fatta det!!!
Jag känner mig så tacksam att jag blir alldeles tårögd, tänk vad jag är lyckligt lottad!<3

Idag ska min sambos pappa komma hit och vi ska köra över lite kartonger och grejor, det första som kom till huset var iaf hälften av mina änglar kan jag säga:-)
Största utmaningen för mig blir att försöka låta bli att bära något...

Nu ni,nu händer det på riktigt!:-D

Hoppas du har en riktigt fin torsdag!<3

1 kommentar:

  1. Spännande med huset, va kul att packa upp, fixa å dona och få saker på plats! :)

    SvaraRadera