fredag 8 november 2013

Jättetrött

För lite sömn, för mycket stress, massa övertid och upp redan sex imorse för att åka till jobbet, det sammanfattar nog veckan...men vad gör jag inte för att ställa upp för kollegor och min arbetsplats?

Någon som läser kanske undrar över att jag inte skrivit om viktväktarna?
Jag har lagt det på is för jag tänkte ta min friskvårdspeng till att gå med i det som 'gäller nu'.kankse kan det ge mer motivation?

Jag är så glad att det är fredag,kan inte komma på när jag var så här trött sist...
Och helg betyder ju mys med familjen!!!
Och extra mys för sambon på söndag, då är det ju farsdag:-D
Jag hade beställt en liten present som givit mig stort huvudbry!!!
Sen jag hämtat ut paketet för två veckor sen så har jag försökt leta på alla mins gömställen,vart jag gömt det!!!
Jag har letat och letat så noga och även tittat på nya ställen,ifall att jag trodde något annat ställe skulle vara bättre...men inte då!!!
Igår hittade jag det av en slump å vet ni vad?
Jag hade glömt att gömma det,så det låg framme i sin kartong!!!

Slutet gott,nu transoortbyte å sen kaffe på jobbet innan ett möte!

Ha en fin fredag och helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar