fredag 15 november 2013

Förkyld vecka

Ja,riktigt trött är jag.
I helgen som var åkte jag på en dunderförkylning!
Jag blev hemma från jobbet tills igår dåbjag tvinga mig till jobbet..och nu rinner näsan lite igen och jag har så ont i kroppen, värker och ömmar.
Det säger mig att jag nog försökte mig på att jobba lite för tidigt,men när man är hemma så är jag ändå så stressad att magen värker, stressad över att jag inte är på jobbet och att kollegorna får merjobb...
Och hemma blir det ju inte riktigt vila som förr när man är sjuk,för jag har ju min finaste skatt...
Och det har varit en märklig förkylning, för i början var jag mest förkyld å inte så trött och slut..
Nu är jag mest trött och slut....
Betyder det att jag blir frisk nu då?;)
Jag väljer att tänka så:-D

Ha en toppenhelg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar